۱۳۸۷ اردیبهشت ۲۶, پنجشنبه

منم Feed Burner دارم

مفتخر است به عرض ملت همیشه در صحنه هسته ای برساند که Feedburner اینجانب آماده ارائه هر گونه خدمات به شما هم هموطنان عزیز می باشد . خواهشمند است برای بهره مند شدن از این خدمات متنوع در کوتاه ترین زمان ممکن در Feedburner اینجانب ثبت نام کنید . لازم به ذکر است ظرفیت محدود میباشد و اولویت با کسانی است که زودتر اقدام به به ثبت نام کنند . :-)
لطفا بری تکمیل ثبت نام و شرکت در قرعه کشی به این
آدرس http://feeds.feedburner.com/mr-hzf برید و ثبت نام کنید . در ضمن میتونید روی همین آیکون نارنجی رنگ که در گوشه سمت راست بالا میبیند هم کلیک کنید. همون کار رو میکنه.
هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم . :-)
در ضمن توصیه می کنم که
Gogle reader تون رو هم تکمیل کنید البته لازمش داشتن یه آی دی Gmail است . این مورد Google reader شدیدا توصیه میشه که خیلی سودمنده . ولی از همه مهمتر و سودمندتر رفتن به این آدرس http://feeds.feedburner.com/mr-hzf و تکمیل ثبت نامتون است.

امشب اصلا وقت ندارنم براتون توضیح بدم بیشتر از این . آخه خیر سرم فردا صبح امتحان دکترا دارم ( چقدر هم خوندم حالا ، حتما هم قبول میشم ).
در مورد Feed burner میتونید
اینجا بخونید .
اگر هم مثل من حوصله خوندن انگلیسی رو ندارید میتونید از
اینجا بخونید .

راستی امروز آقای احمدینژاد مردم رو از یک اشتباه بزرگ نجات داد و مردم فهمیدن که
وضعیتشون از قبل بهتر شده.

آآآآخ داشت یادم میرفت ، حتما به این آدس برید
http://feeds.feedburner.com/mr-hzf بعدا بهنون میگم چیه .

۲ نظر:

  1. سلام خسته نباشی از بابات توضیحات مفید

    پاسخحذف
  2. حجت جان من لینکیدم
    اما لینک من کوش؟ کجاست؟ ندیدمش؟

    پاسخحذف

 
موج سبز