۱۳۸۷ خرداد ۱۸, شنبه

محیط زیست

چیه ، چرا نگاه میکنی
دوست داشتم الکی اینجا وبلاگ درست کنم . :-
خب چند وقته وقت نمیکنم بیام اینجا چیزی بنویسم .

راستی ملت بالاغیرتا اگه اومدین از این طرفها رد شدین اقلا تو بخش نظرات یه سلامی علیکی چیزی بنویسید . دل ما هم خوش بشه 4 نفر میان اینجا . : دییی

ظاهرا 16 خرداد همه وبلاگ نویسها قرار بوده از محیط زیست و طبیعت بنویسند . من هم به سهم خودم همه شما ملت شهید پرور و خودم را به رعایت حفظ محیط زیست دعوت میکنم . بابا ملت چرا وقتی میرین بیرون آشغالاتون رو میریزین تو پارک و جنگل و رودخونه و ... . آخه خجالت هم خوب چیزیه به خدا . بزرگ شدین دیگه نکنین این کارها رو . خب امیدوارم حالا که دعواتون کردم دیگه متنبه شده باشین و این کارها رو نکنین دیگه .

این مطلب رو که خوندم خیلی دلم سوخت . دریاچه ارومیه داره خشک میشه . ملت به داد برسید . (اسمایلی گریه و زاری :-( )

این یکی از عکسهای دریاچه ارومیه در این اواخر است . آدم یاد فیلمهای تخیلی میفته که زمین بر اثر حمله موجودات فرازمینی خالی از سکنه شده . واقعا جای تاسف داره که بر اثر بی دقتی مسوولین در ساختن سدها غیر اصولی چه بلایی داره بر سر یکی از مهمترین زیستگاههای طبیعی ایران و دنیا میاد . این دیگه عمق فاجعه است که دریاچه به این زیبایی که میتونست منبع درآمدی به لحاظ جذب گردشگر باشه الان به روزی افتاده که زندگی خودش هم به خطر افتاده .

تورو خدا حیف نیست دریاچه به این قشنگی ... !!!

ااااااا اومدم وسط دریاچه جاده کشیدن ، اونم جاده کلانتری . یعنی من واقعا نمیفهمم اونایی که در راس کارهستند دیگه چه دشمنیی با این محیط زیست دارن . یعنی مغز به اندازه گنجشک هم نیست ؟ یا به قول این پسر عموی ما آی کیو به اندازه میگوی پخته هم نیست ؟

۲ نظر:

  1. just sign up in www.haloscan.com and it will you the rest of procedure if you want to use commenting system like mine

    alrighty dude

    پاسخحذف
  2. ممنون بخاطر راهنماییت (( هوس مبهم )) جان . خوشحالم که به من سر میزنی :-)

    پاسخحذف

 
موج سبز