۱۳۸۷ مرداد ۲۲, سه‌شنبه

دروغ بزرگ "کردان"

همین چند روز پیش بود که احمدینژاد 3 وزیر خودش رو به مجلس معرفی کرد تا مجلس به اونها رای اعتماد بده !!! مجلس هم ظاهرا به وظایف قانونیش عمل کرده و به هر سه تا گزینه پیشنهادی آقای ریسجمهور رای اعتماد داده . اما این وسط یه مورد خیلی سرو صدا کرد . رای اعتماد مجلس به کردان ، گزینه پیشنهادی برای وزارت کشور. ظاهرا آقای کردان یک مدرک دکتری جعلی برای مجلس نشینان رو کرده و آقای حسینیان این اصول گرای سرسخت رو اینچنین آشفته کرده . جالب اینجاست که بنا به گفته آقای زاکانی (نماینده تهران) مدرک فوق لیسانس جناب کردان هم ایراد داره . زاکانی میگوید : " زماني كه من سئوال كردم كي فوق‌ ليسانس خود را شروع كرديد و كي به اتمام رسانديد در مدت زمان تحصيل خودشان هم ترديد داشتند. البته ذكر مي‌كرد مجموعه‌اي كه من درس خواندم وزارت علوم اساسا از بنيان قبول دارد." . نکته بسیار جالبتر اینکه ظاهرا ایشون با مدرک فوق دیپلم سمت هیات علمی دانشگاه رو هم میگیرن . (از عجایب روزگار که فقط ممکنه در ایران اتفاق بیفته) . خب تا اینجای کار ایشون نه مدرک فوق لیسانس درست حسابی داره و نه دکتری . نه تنها دکتری نداره بلکه جعلی هم هست . اما نکته بسیار جالب توجه و تامل برانگیز در اینجا اینه که ایشون چطور رای اعتماد گرفتن از مجلس!! اینطور که از شواهد برمیاد آقای احمدینژاد در مجلس برای تحریک احساسات نمایندگان و رای آوری صد درصد وزرای پیشنهادی جمله ای رو از رهبری به این مضمون نقل قول میکنند : "من خدمت آقا گفتم كه مي خواهم اين سه نفر را معرفي كنم، ايشان فرمودند چقدر شناخت داريد، ويژگي ها و سوابق را براي ايشان گفتم. ايشان نيز موافقت كردند و فرمودند برويد براي رأي آوري آنها تلاش كنيد" . خب اصولا وقتی چنین نقل قولی از رهبری برای نماینذگان ذوب شده در ولایت نقل میشه باید هم انتظار داشت که به وزرا رای اعتماد بدن. ظاهرا آقای احمدینژاد دیگه خوب بلده با احساسات نمایندگان ذوب شده در ولایت بازیکنه ، میدونه که اینها در مقابل امر ولی فقیه عقل از کف میدهند و دست زبانشان فقط به فرمان معظم له حرکت میکند. حالا دیگر فرقی نمیکند که آقای کردان مدرک داشته باشد یا نداشته باشد، جعلی باشد یا نباشد ، دروغ گفته باشد یا نگفته باشد. من با نمیاندگان اکثریت یا همان اصولگزایان کاری ندارم، تعجب من از نمیایندگان به اصطلاح اصلاح طلب است که اینهمه سنگشان را به سینه میزدند که بروید به آنها رای بدهید. خب ما که رای ندادیم ، شما که رای دادید چه شد؟ چرا نمیندگان شما سکوت مرگ گرفته اند. آیا وقتش نشده که 2 کلمه حرف بزنند تا حداقل صدایشان را بشنویم و بگوییم زنده اند و نفس میکشند؟ واقعا این اصلاح طلبان با چه رویی دوباره میخواهند از مردم رای بگیرند؟ اینجاست که من از شرکت نکردن در انتخابات مجلس احساس رضایت میکنم و احساسا میکنم رایم را برای اینان حرام نکرده ام.
اما ایندفعه آش اینقدر شور بوده که صدای حسین شریعتمداری (سردبیر روزنامه کیهان) را هم درآورده و ادعا میکند : " مطابق اطلاع دقيق و موثق نگارنده، آقا درباره يكي از سه وزير پيشنهادي نظر موافق نداده اند، بلكه فقط فرموده اند«مخالفتي ندارم»" . و اما ببینید بیانیه دفتر رهبری رو در تایید حرفهای ریسجمهور که میگوید : "قل قول جناب آقاي رئيس جمهور از مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) در رابطه با بعضي از اعضاي پيشنهادي مربوط به كابينه، با توجه به مجموعه مذاكراتي كه در اين مورد صورت گرفته است، خلاف واقع نيست و مضمون آنچه ايشان ذكر كرده اند، همان "عدم مخالفت" است. " . خب این وسط ما باید حرفهای احمدینژاد رو باور کنیم باور کنیم یا شریعتمداری رو ، بالاخره یک نفر این وسط دروغ گفته دیگه ، نه ؟ جالبه که شریعتمداری بلافاصله بعد از این بیانیه حرفش رو پس میگیرد و میگوید : "گلايه ديروز نگارنده -آنگونه كه در يادداشت آمده بود- از ارادت اينجانب به برادر عزيزم دكتراحمدي نژاد نمي كاهد و بدخواهاني كه در اين ميان دندان تفرقه برهم مي سايند بايد بدانند كه ژاژ مي خايند" . بالاخره ما دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو ؟ !!! (شرعتمداری یا در مطلب قبلیش دروغ گفته و یا در این مطلب جدیدش ) .

اما در مورد مدرک جعلی آقای کردان . فکر نمیکنم تا حالا تردیدی باقی مونده باشه که این مدرک جعلی بوده خصوصا با تکذبیه ای که دانشگاه آکسفورد ارائه کرده. تا حالا در مدرک جناب آفای کردان بیش از بیست مورد اشتباه فاحش کشف شده. از غلطهای دستوری گرفته تا غلطهای تایپی و نگارشی و ... .
و اما حالا که به همت سایت "الف" و پیگیریهای مستمرش جعلی بودن مدرک دکترای جناب آفای کردان قطعی شده ، آقای لاریجانی تازه یادشون اومده که بعد از رای اعتماد چند روز پیش به ایشون برن درباره مدرک آقای کردان تحقیق کنند. اما آقای لاریجانی تحقیق و تفحص درباره مدرک آقای کردان رو به چه کسی سپرده، آقای زاهدی وزیر علوم که خودش هم سوابقی روشنتر از آقای کردان در جعل مردک نداره. بنا به گزارش خبرنامه "امیرکبیر" : "وقتی محمد مهدی زاهدی ادعا کرد که از سوی کمبریج به عنوان « نابغه ریاضی قرن» معرفی شده است، عماد افروغ نماینده اصولگرای مجلس که در آن روزها طرفدار احمدی نژاد بود، به این سابقه علمی شک کرد. وی گفته بود که در سال های ۱۹۹۷- ۹۸ به عنوان مرد علمی سال انتخاب شده است. نشریه روزآنلاین همزمان اطلاعاتی را به چاپ رساند که برآن اساس « مرکز بین المللی کمبریج» که هیچ ربطی به دانشگاه معروف کمبریج ندارد، در قبال دریافت مبلغ ۱۹۵ دلار هرکسی را به عنوان مرد سال علم معرفی می کند و در صورتی که بخواهد نام وی روی نقره حک شود، ۳۶۰ دلار می گیرد. معلوم شد که وزیر علوم جدید آگهی چاپ نامش را به مرکز بین المللی تجاری شهر کمبریج در قبال پول آگهی داده است. " .
نمیدونم شما به گوسفند اعتقاد دارین یا نه ولی من فکر میکنم که جناب آقای احمدینژاد و کل سیستم حکومتی ایران مردم رو گوسفند حساب کردند با این کارهاشون. آیا واقعا این توهین به ملت نیست که اینچنین افرادی رو در بالاترین مناسب مملکتی قرار میدن ؟

این هم مدرک جعلی آقای کردان وزیر محترم کشور ، امبن مردم و تامین کننده امنیت و آسایش کشور :این رو داشته باشید :
ماده 527 قانون مجازات اسلامی ـ هر کس مدارک اشتغال به تحصیل یا فارغ التحصیلی یا تاییدیه یا ریز نمرات تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و تحقیقاتی داخل یا خارج از کشور یا ارزشنامه تحصیلات خارجی را جعل کند یا با علم به جعلی بودن آن را مورد استفاده قرار دهد علاوه بر جبران خسارت به حبس از یک تا سه سال محکوم خواهد شد . در صورتی که مرتکب یکی از کارکنان وزارتخانه ها یا سازمان ها و موسسات وابسته به دولت یا شهرداریها یا نهادهای انقلابی باشد یا به نحوی از انحا در امر جعل یا استفاده از مدارک و اوراق جعلی شرکت داشته باشد به حد اکثر مجازات محکوم میگردد.
تعریف جعل عبارت است از ساختن نوشته یا سند یا ساختن مهر یا امضاء اشخاص رسمی و نظایر اینها به قصد تقلب
باید دید این قانون برای خودشون هم اجرا میشه یا فقط برای مردم عادی نوشته شده ؟

پی نوشت :
سایت "الف " به دلیل افشای اسناد جعلی بودن مدرک دکتری آقای کردان به سزای اعمالش رسید و فیلتر شد. این است سزای کسی که پا در کفش بزرگان بکند . این فیلتر شدنها اصلا نشانه های خوبی نیست، حد تحمل حکومت به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده . ولی این شیوه سانسور کردن دیگر در دنیای مجازی بکار نمیآید، در این دنیای مجازی دیگر نمیتوان چیزی را برای ابد که هیچ برای 1 ساعت هم سانسور کرد. فقط مادربزرگ من است که نمیتواند از سد فیلتر مخابرات رد شود. (آن هم بدلیل ناآشناییش، آموزشش بدهم در 5 دقیقه رد میشود ) !!!


۲ نظر:

  1. چرا کامنت های تو از قبل همه در وبلاگ اچ بی حذف شده ؟

    پاسخحذف
  2. ناشناس جان از خود زهرا اچ بی بپرسی بهتر نیست ؟
    ایشون ظاهرا ادعا میکنند که از نظر مخالف استقبال میکنند ولی در عمل ...
    ایشون از بس که آدم ضعیفی هستند از 4 تا کامنت من هم میترسه ، نه تنها کلا آی پی من رو فیلتر کرده که نتونم کامنت بزارم ، بلکه کامنتهای قبلی من رو هم حذف کرده . بزودی دستش رو رو میکنم برای عموم .

    پاسخحذف

 
موج سبز