۱۳۸۷ شهریور ۲۴, یکشنبه

به این عکسها نگاه کنید

تا حالا شده احساس نا امیدی کنید ؟
شده تا حالا احساس کنید دیگه هیچ کاری از دستتون بر نمیاد ؟
تا حالا دچار احساس نا توانی از انجام کاری شدید ؟ و بعدش شروع کنید به غر غر کردن که من نمیتونم این کار رو انجام بدم .
اگر تنها یکی از موارد بالا برای شما جوابش مثب است ، پس لطفا به عکسهای پایین نگاه کنید .







من که با دیدن این تصاویر دیگه روم نمیشه که نه از انجام دان کاری احساس نا امیدی کنم و نه از اینکه، روزگار بر وفق مرادم نیست غر بزنم . حداقلش اینه که من دو تا پا و یک دست از این دختر بیشتر دارم . بعضی موقعها لازمه که به خودمون نگاه کنیم و بخاطر بدن سالمی که داریم و از خدا تشکر کنیم و یادمون باشه که :
اگر از راه رفتن زیاد پاهامن درد میگیره بخاطر اینه که پاهای سالمی داریم که می تونیم راه بریم .
اگر در دستها و انگشتانمون احساس درد و خستگی میکنیم بخاطر اینه که دستها و انگشتان سالمی داریم که میتونیم ازشون استفاده کنیم.
اگر میتونیم بخونیم و بنویسیم کارهای خودمون رو خودومون انجام بدیم بخاطر داشتن دو تاچشم سالم است .
و .
.
.
خلاصه یادمون باشه که هیچی در زندگی جای سلامتی رو نمیگیره . پس یادمون باشه که همیشه اولین چیزی که از خدا میخواهیم سلامتی برای خودمون و همه اطرافیانمون باشه.

۲ نظر:

  1. چه خوشگل هم هست. آفرین به این همتش.
    اون سوتی خانم نامداری خیلی بامزه بود. کلی خندیدم

    پاسخحذف
  2. خواستم گله کنم که چرا کفش ندارم
    یکی را دیدم که پا نداشت .
    ما هر کاری هم بکنیم ، تا وقتی از آنچه داریم کامل استفاده نکردیم عین ناشکریست.

    پاسخحذف

 
موج سبز