۱۳۸۷ آبان ۸, چهارشنبه

نقل قولهای ملوکانه

داخل پرانتزها آنجا که پررنگ تر است از من است .


دکتر منصور کبکابیان (معاون پژوهشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری ) : هر ساله بیش از 150 هزار ایرانی تحصیلکرده ، به خارج از کشور مهاجرت می کنند که بیشتر آنها در آمریکا مستقر هستند . 90 نفر از 125 نفر دانش آموزی که در سه سال گذشته (مرجع سال 2002) در المپیادهای جهانی رتبه کسب کرده اند هم اکنون در دانشگاههای آمریکا تحصیل میکنند . (خوش به حالشون عاقبت به خیر شدند :-) )

اسفندیار رحیم مشایی (رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ) : ملائکه مرتب در عرصه کشور در حال پرواز هستند. پس اینهمه قدرت ، شجاعت و جسارت از کجا می آید و اینهمه قلبهای استوار و محکم چطور شکل گرفته اند ؟ برای همان فریاد ، شعر ، ترانه و سرود فرشتگان است (نمیدونستم ملائکه شعر میخونن گروه سرود دارند :-) ) ملت ایران را خداوند برگزیده است. من معتقدم حضور کورش در ایران اتفاقی نیست و یکی از سرمایه گذاریهای خداوند است. (احتمالا خدا هم بعد از گذشت اینهمه سال به این نتیجه رسیده که جای بدی رو برای سرمایه گداری انتخاب کرده و سرمایش سوخت شده :-) )

علی لاریجانی (رئیس مجلس) : من 30 سال در بخشهای اجرایی کشور کار کردم. نمایندگان مجلس جزو فقیرترین دستگاههایی هستند که در کشور زندگی میکنند. (البته توجه دارید که ، ایشون دارند نسبت به خودشون می سنجن . خودشون هم تاکید دارند که 30 سال در عرصه اجرایی کشور کار میکردند و البته من و شما میدانیم ایشون 30 سال چیکار میکردند :-) ) بقیه دستگاهها دیده نمیشوند ولی نمایندگان مجلس زیر ذره بین هستند. (بمیرم الهی چه ذره بینی ، حتی وقتی که به نماینده ها وام 100 میلیون تومنی بلا عوض به عنوان کمک هزینه زندگی در تهران میدن هم زیر ذره بینن . بابا اینا فقیرن حالا دولت اومده یه کمکی هم بهشون میکنه این رسانه های بی تربیت چرا تو بوق و کرنا میکنند ) . من تاسف میخورم سر اینکه یک خیار و یک سیب به یک نماینده ای در حین جلسه کمیسیون داده شد، وقت مجلس گرفته میشود. آیا این حیثیت میگذارد برای کشور ؟ (نه والا ) . این حرف زدنها درست است ؟ (نه بلا ) شما در منزلتان خیار و اینها میل نمیکنید ؟ (خیار نه ولی اینها چرا ، میل میکنیم :-) ) .

حسن بدخشان زاده (فرمانده ناحیه مقاومت بسیج یاسوج) : سپاه به هیچ جریانی وابسته نیست . (نههههههههه اصلااااااااااا ) و از هیچ کاندیدایی در انتخابات حمایت نخواهد کرد (یکی نیست بگه مگه به خودت شک داری ؟ مگه کسی چیزی گفته حالا ؟ : دی ) . سپاه وارد مسائل سیاسی نمیشود مگر اینکه قصد تعرض به ارزشها از سوی افراد ، احزاب ، گروهها و دسته جات احساس شود. در صورتی که به ارزشها تعرض شود سپاه به صحنه می آید واز ارزشها دفاع میکند. (ارزشهای ما یا ارزشهای شما ؟ البته خواننده محترم این نکته رو متوجه هست که به جز رهبر انقلاب و تعدادی از حاج آقاها و حاج خانمها بقیه اگر عطسه کنند تهدید و تعرض محسوب میشه و سپاه فقط در این موارد اندک دخالت میکنه و لا غیر )

علی ابراهیمی (معاون آموزشی سازمان نهضت سواد آموزی ) : افرادی که تحصیلاتشان پایین تر از پنجم ابتدایی است بالغ بر 10 میلیون نفر در کشورهستند. اگر کم سوادان را هم به بی سوادان اضافه کنیم حدود 20 میلیون نفر مشمول برنامه های سواد آموزی قرار میگیرند. (این نهضت مبارزه با سواد آموزی بوده در این 30 سال یا مبارزه با بی سوادی ؟ !!!)

حجت الاسلام سید عباس حسینی (عضو جامعه روحانیت مبارز استان یزد ) : شیوع خرافه پرستی بین اقشار مختلف جامعه به ویژه برخی بانوان یک خطر جدی است و دشمن به صورت عمدی و حساب شده در پی ترویج خرافه پرستی در اقشار مختلف مردم و به ویژه بانوان است. این خطر تا حدی حدی است که اگر برای پیش گیری از آن فعالیت مناسبی صورت نگیرد، روز به روز گسترش میابد . (خوشحالم که ریشه خرافه پرستی استکبار جهانی تشخیص داده شد و البته ما ملت سلحشور و انقلابی میدانیم که آمریکای جهانخوار و استکبار جهانی مسجد جمکران را احداث کرده و در آن چاهی عمیق حفر کرده و همچنین در هر شهر و روستای ایران 40 امامزاده احداث کرده است)



* نقل از ماهنامه اقتصادی ، فرهنگی ، اقتصادی و ورزشی "نسیم هراز" . سال سوم شماره سی و چهارم . آبان 87

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

 
موج سبز