۱۳۸۷ اردیبهشت ۲۱, شنبه

طرفدار جدید مطبوعات !!!!!!

به به ، میبینم که طرفداران آزادی مطبوعات داره هر روز زیاد دو زیاد تر میشه . حدس بزنید ایندفعه کی پرچم رو بلند کرده .
زیاد به خودتون فشار نیارید . چون نمی تونید بگید . خودم می گم . آقای هاشمی رفسنجانی در خطبه های نماز جمعه دیروز ( 20/2/87)

مملکت جالبی داریم . همین آقایونی که الان اومدن شعار آزادی مطبوعات رو سر میدن زمانی که خودشون در راس قدرت بودند به بدترین وجه ممکن جلوی مطبوعات رو می گرفتن . خب الان چی شده که یهو اومدن طرفدار آزادی مطبوعات شدن ؟ اتفاق خاصی افتاده آقای هاشمی ؟ منافعتون به خطر افتاده خدای نکرده ؟ مطمئن باشید همین آقای هاشمی که اگر دوباره در راس قدرت قرار بگیره دوباره به همان شیوه سابق با مطبوعات برخورد می کنه . آقای هاشمی شما اون موقع که باید عمل می کردی نکردی حالا دیگه حرف زدن چه فایده ای داره . اگر می تونی عمل کنی بفرما ... .

توجه شما رو به فرازی از سخنان ایشون جلب می منم :
" وي با بيان اين كه در قانون اساسي به شدت با سانسور مخالفت و به آزادي مطبوعات توجه ويژه‌ شده، همچنين تاكيد شده كه در رسيدگي به تخلف مطبوعات بايد مسير و حركت عادلانه‌اي را در پيش گرفت، گفت: مطبوعات ما در حال حاضر با آن چه در قانون اساسي آمده فاصله دارند و بايد نيرومندتر و صحيح‌تر، مسوولانه‌تر و بالنده‌تر با مسائل واقعي جامعه برخورد كنند."
با توجه به سخنان ایشون میشه اینجوری نتیجه گرفت که در زمان ریاست جمهوری خودشون قانون اساسی در کشور وجود نداشته یا شاید هم ایشون از وجود همچین قانونی بی اطلاع بودند . !!!!!!!!!!!!!
یک احتمال دیگه ای هم که وجود داره اینه که شاید ریاست جمهوری و رهبری و قوه قضاییه و وزارت خانه ها و .... در کشور ما قانون اساسی جداگانه ای دارند که با قانون اساسی که برای مردم عادی نوشته شده و در دسترس عموم هست کاملا متفاوت . اگر دفت کرده باشین احمدی نژاد هم تا قبل از ریاست جمهوری که یک فرد عادی در جامعه محسوب میشد یه حر فهای دیگه ای رو بر طبق قانون اساسی میزد ولی به محض تحویل پست ریاست جمهوری به ایشون بالکل کن فیکون شد . !!!!!!!!

بله البته ، اصولا، مرگ خوبه ولی برای همسایه .

البته به نطر من باز هم جای شکرش باقیه که حداقل آقای هاشمی تا قبل از اینکه پاشون به اون دنیا برسه به یه همچین نتیجه ای رسیدن . البته امیدوارم ایشون از ته قلب این حرف رو زده باشه و واقعا بهش اعتقاد داشته باشه ( من زیاد نیستم مگر اینکه با یه حرکت عملی همراه باشه ) .

کلا ریاست جمهوری در ایران 8 سال دوره کار آموزی داره و تازه بعد از 8 سال که طرف یه چیزای داره یاد میگیره متاسفانه دیگه نمیذارن که باشه و بعدش طرف از اون بالا که اومد پایین و در کنار مردم و هم اندازه اونا شد ( البته نه دقیقا کنار مردم و نه دقیقا هم اندازه اونا ) تازه میقهمه که اه ه ه ه ... چه گندی زده . و در اینجاست که دوباره شروع میکنه به سخنرانی که ، بله ، اگر من دوباره برم اون بالا چه میکنم و چه میکنم و .... . مردم هم حالاست که ... :-))

به همین زودی منتظر باشید که آقای احمدینژاد هم وقتی از قدرت کنار رفت طرفدار پرو پاقرص مطبوعات بشه و چه سخنرانیهای در وصف آزادی مطبوعات انجام بده که هر کسی ندونه فکر کنه اولین کسی که شعار آزادی مطبوعات رو در تاریخ سر داده آقای احمدینژاد بوده .



پی نوشت های بی ربط :


پ ن 1: اینم یه لینک جالب از رهبر معظم انقلاب ، ببینید و لذت ببرید . در باب آزادی دانشجویان ، واقعا شما ملت دانشجو دیگه چی می خوایین ؟

پ ن 2 : حتما از اون 3 میلیارد تومنی که شهرداری تهران برای هموطنان لبنانی ما فرستاده خبر دارین . خوبه منبع خرج کردنشون رو هم بدونید :



اینم بقیه عکسهای کشور دوست و برادر مسلمان ، لبنان : http://www.libanmall.com/fredd1.htm

پ ن 3 : اینم ملت همیشه در صحنه هسته ای خودمون . البته میدونید که 3 میلیارد تومن پولی نیست که بشه به اینا کمک کرد . طبق آخرین اخبار یکی از مسئولین مملکتی دولت خدمتگذار مردمی در بازدیدی صمیمانه و در طی گفتگویی صمیمانه تر با این هموطنان قول رسیدگی دادند و گفتند " انشاالله " درست می شود :








۵ نظر:

  1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  2. مسافر:
    سلام حجت جان. بابت وبلاگتون تبريك ميگم. ايشالا موفق باشي.

    هميشه آزادي مطبوعات يك ابزاري واسه بدر كردن افراد حكومت كننده. اگه همه آزاد باشن كه نظرياتشونو بگن اونوقت مردم ميفهمن كه احمدي نژاد چيكار كرده بنابراين ديگه بهش راي نميدن. به كي راي ميدن ؟ به هاشمي. اگه خودشون تو راس كار باشن ديگه آزادي مطبوعات بي آزادي مطبوعات. جهان سوميم ديگه.

    راستي كجا درس خوندي ؟ نميشناسمت ؟ منم ارشد مخابراتم.

    پاسخحذف
  3. مسافر جان این مهم نیست که من کجا درس می خونم . :-)
    نمی دونم ولی آشنایی با شما حتما باعث افتخار ماست . تو کجا درس می خونی .
    ( من به دلایلی نمی خوام بگم کجا درس می خونم )

    راستی ممنون که به اینجا سر زدی .

    پاسخحذف
  4. سلام، اول وظیفمه خوشامد بگم. وقتی کامنتت رو دیدم نمی دونستم تازه شروع کردی به نگارش وبلاگ. پس اول خوشامد. دعوتت رو قبول کردم و اومدم و سر زدم اما گفته بودی مطلب من رو لنیک دادی اما من ندیدمش. به هر حال. خوش باشی و منتظرم تا نوشته هات رو بخونم.
    خوش باشی.

    پاسخحذف
  5. به هزاران نقطه

    ممنون که اوومدی به اینجا سر زدی .
    راستش یکم دیر نوشتم مطلبم رو . وقتی که شما اومدین ننوشته بودم هنوز .
    منتظر نظرات سازنده شما هستم . :-)

    پاسخحذف

 
موج سبز