۱۳۸۷ اردیبهشت ۲۳, دوشنبه

من از ظالم متنفرم !!!!

اول بگم که پیش نیاز مطلب زیر خوندن این مطلب از زهرا است :
آیا فکر می کنید که پولی که میره برای حزب الله و حماس از طرف ایران صرف چی میشه ؟ آیا صرف رفاه آسایش مردمان اون مناطق میشه ؟ آیا صرف آبادانی و بازسازی اون سرزمینها میشه ؟
من فکر نمی کنم . چون این پولها فقط صرف خرید سلاح و ابزار جنگی میشه ، که حزب الله و حماس باز هم بتونن با قدرت بیشتری جلوی دشمنی که در واقع دشمن ایرانه بجنگند . جنگ هم که حتما میدونید یعنی چی . یعنی آوارگی مصیبت و بدبختی و . . .
خب همتون هم می دونید که این جنگ کجا در جریانه . مطمئنا در مرزههای ایران و در نزدیکی مرزهای ایران نیست . آره در مرزهای لبنان و فلسطن در جریانه .
خب پس نتیجه اینکه تمام مصیبتها و بدبختی و هزارتا بلای دیگه میمونه برای مردم مظلوم فلسطین که اسیر شهوات و خودخواهیهای دو گروه حماس و حزب الله و دولت جمهوری اسلامی شدن . راستی اون جنگ 33 روزه اخیر لبنان و اسرائیل ، بخاطر اسیر کردن احمقانه یک سرباز اسرائیلی ارزش اینهمه کشته و زخمی و اینهمه خرابی و ویرانی برای لبنان رو داشت ؟ آیا به این نمیگن خیانت حزب الله به مردم لبنان ؟

زهرا خانم تو که اینهمه سنگ طرفداری از حزب الله و حماس رو به سینه میزنی چرا بجای پول دادن خودت نمیری اونجا براشون بجنگی ؟ آیا میدونی این پولی که جمهوری اسلامی داره به اینا مبده تومن به تومنش خیانت به ملت ایران و فلسطین و لبنان است ؟ آیا با این پولهای کلان (150 میلیارد دلار برای بازسازی لبنان - که مطمئنا هدف اصلی بازسازی نیست ) تا حالا اوضاع ذره ای به نفع مردم فلسطین و لبنان عوض شده ؟
آیا کورسویی از اتمام این جنگ خانمانسوز 60 ساله میبینید ؟ مطمئنم که همه شماهایی که این حرف رو میزنید هیچ تصوری از جنگ ندارید . هر چی که اطلاغات از جنگ دارید یا از تو فیلمها دارید یا از کارتونها یا بازیهای کامپیوتری . میدونید وسط خونتون یه خمپاره بخوره یعنی چی ؟ نه نمیدونی چون تو الان نشستی پشت رایانت ( کامپیوترت ) و رگ گردنت قلمبه شده که آره من از اسرائیل متنفرم !!!!!!!!!!!

زهرا خانم و شماهایی که اینهمه طرفدار آتش افروزی بین اسرائیل و حزب الله و .. هستید آیا میتونبد تصور کنید یه نفر در یک وضعیت جنگی به دنیا بیاد و تمام عمرش رو تا سن 60 سالگی هنوز در همون وضعیت جنگی سپری کنه . میتونید تصور کنید ؟ اصلا آخر این قضیه چیه ؟ تا کی آخه تا کی این جنگ ادامه داره ؟ تا چند سال دیگه ؟ آهای شماهایی که اینقدر از اسرائیل متنفرید چرا خودتون بر نمیدارید برید اونجا در کنار برادران و خواهران حزب الله بر علیه اسرائیل بجنگبد ؟ مگه شماها فریاد برادر مسلمانتون رو نمیشنوید ؟ پس زود باشید که داره دیر میشه .

اشکال نداره تو متنفر باش ، پولهای مردم رو جمع کن بفرست برای هم کیشانت تا اونا بجنگن و فردا شب که اخبار گوش میکنی اعلام کنه که " محمد یاسر ... " در درگیری با نیروهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و تو باز هم از اسرائیل متنفر باش و باز هم . . .

من واقعا نمی دونم کدوم یکی از اینها خونخوارتر و ظالمانتره ؟
1 - جمهوری اسلامی ایران 2 – حزب الله لبنان 3 - حماس 4 – اسرائیل

در انتها باید بگم که سران حکومت اسرائیل هم دقیقا به همون اندازه افراطی مذهبی هستند که سران حکومت جمهوری اسلامی هستند . اگر بنا به استفاده واژه تنفر باشه (که البته به نظر من ناشی از احساسات محضه ) این کلمه شایسته هر دو نوع حکومت است .
پی نوشت کمی تا قسمتی با ربط :
در ارتباط با کمک 3 میلیارد تومنی شهرداری تهران به حزب الله لبنان دو تا مطلب جالب پیدا کردم گفتم بد نیست شما هم بخونید .
لازم به توضیح اضافه من نیست، هر دو مطلب خود گویا هستند .
و جواب هزاران نقطه به ایشون

۹ نظر:

  1. لعنت بر جمهوری اسلامی و حزب و ا... و حماس و چپاول گران پول ایران برای آدم کشی و فتنه انگیزی.

    پاسخحذف
  2. این زهرا جز خدمتگزاری به جمهوری اسلامی هدف دیگه ای نداره.
    وبلاگ خوبی داری در هدفت پیروز باشی

    پاسخحذف
  3. دستت درد نکنه و ممنون. موفق باشی.

    پاسخحذف
  4. و در ضمن ممنون که لینک گذاشتی. من هم لینک شما رو اضافه می کنم به خواندنی های وبلاگم. امیدوارم ادامه بدیدو مشتاقانه وبلاگتون رو دنبال می کنم. پاینده باشین.

    پاسخحذف
  5. به هزاران نقطه :

    ممنون از توجهتون

    پاسخحذف
  6. سلام؛
    از دوستانت خواهش کن که در گذاشتن کامنت، محتاط تر عمل کنن.

    پاسخحذف
  7. آقای حجت من اگه با اسم آی دی جی میلم کامنت بزارم مشکل ساز میشه واسم بنابراین به طور ناشناس مینویسم!

    پاسخحذف
  8. نازنین خانم اگر اسم تنها کامنت بزاری فکر نمیکنم مشکلی پیش بیاد . در ثانی چه مشکلی من متوجه نمیشم چه مشکلی :-)

    پاسخحذف
  9. باشه پس با همون اسم خودم کامنت میزارم!

    پاسخحذف

 
موج سبز