۱۳۸۷ شهریور ۲۱, پنجشنبه

ضایع شدن مجری تلویزیون

همینجوری که تلویزیون روشن بود و داشتم کانال عوض میکردم تا یه کانالی رو پیدا کنم که یه چیزی نشون بده بجز این روحانیان محترم که دارن ملت رو 24 ساعته ارشاد میکنند ، دیدم چیزی پیدا نمیکنم . آخرش تصمیم گرفتم که از بین اونها کانال 1 رو انتخاب کنم که حداقل مجریش اون خانم خشگله برنامه خانواده است . دیدم نشسته با یه خانمی همسن مادربزرگش مصاحبه میکنه . در مورد این خانم مجری خوشگل برنامه خانواده باید عرض کنم که ایشون اگر چادر سرش نمیکرد و یه لباس خوشگل هم تنش میکرد از اون فشنهای درجه یک عالم مد میتونست باشه . تیپ و قیافش به نظر من واقعا تبارک الله احسن الخالقین داره . خلاصه ایشون که مجری برنامه تازه ها هست یه خانمی رو دعوت کرده بود که ظاهرا حامی مالی پروژه دایره المعارف تشیع بود ، همسر یک شهید و مادر یک شهید. این خانم هم از اون خانمهای مسن قدیمی و البته پولدار. از اون خانواده ای اشرافی زمان شاه. حالا نمیدونم چی شده بود که اومده بود بود شده بود حامی مالی پروژه دایره المعارف تشیع. وسط صحبتهاش هم هی از وضع مالی خوبشون حرف میزد و خونه انگلیسش و ... . لابلای حرفهاش هم هی میگفت خدای من با خدای بچه هام فرق داشت که اینجا بود که این خانم نامداری هی سعی میکرد یه لبخند ملیح بزنه و موضوع بحث رو عوض کنه. اون خانم هم باز دوباره یه دقیقه بعد میگفت خب البته خدای من با خدای بچه هام فرق داشت که دیگه این خانم نامداری نمیدونست چی بگه ، گفت خب البته شاید دیگاهتون با هم فرق داشته . ولی گاف بزرگ این خانم مجری وقتی بود که فکر کرد آره ، دیگه یه خانم با ایمان و شیعه اثنا عشری رو گیر آورده میتونه کلی از این سوالهای صد تا یه غاز ازش بپرسه . اومد اولین سوالها از سری سوالهای احساسی مذهبی رو بپرسه . پرسید خانم ... شما معمولا در زندگیتون برای چه کسی نذر میکنید و اصلا چه نذری میکنید . (اونم با یه لبخند ملیح و قیافه آرام که مثلا میخواست اوج خلوصش رو نشون بده ) . مجری هم که خانم نامداری باشه حالا منتظر بود که این خانم بگه نذر 14 معصوم میکنم و آقا امام زمان و ... . چشمتون روز بد نبینه این حاج خانم مهمان برنامه هم بدون رو دربایستی گفت من اصلا به نذر اعتقادی ندارم و اصلا در زندگیم نذر نمیکنم . این و گفت و این خانم مجری همچین خودش و جمع و جور کرد و شک بهش وارد شد که دیگه نمیدونست چی بگه ، فوری حرف رو قطع کرد و گفت : خب البته اینم یه دیدگاهه برای خودش و فوری خداحافظی کرد و برنامه تمام شد .
یکی نیست به اینا بگه میخوایین یکی رو دعوت کنین ازش سوالهای احساسی مذهبی بپرسین چرا قبلا باهاش هماهنگ نمیکنین که اینجوری ضایع نشین . یه نمونه دیگش هم این گزارشگران احساسی صدا و سیما هستند که مصادف با ایم خاص مذهبی و یا ملی راه میفتن تو خیابونها و از احساسات مردم گزارش تهیه میکنند . مثلا ماه رمضون که میشه گزارشگران صدا و سیما راه میفتن تو خیابون از مردم میپرسن که از اینکه روزه هستید چه احساسی دارید و یا میرن تو یه مسجدی که 4 تا بچه قد و نیم قد نشستن قرآن میخونن از بچهه میپرسن از اینکه الان داری قرآن میخونی چه احساسی داری ؟ !!! جوابهاش هم که مشخصه ؛ احساس خوبی دارم ، احساس میکنم به خدا نزدیکتر شدم و به ملکوت رسیدم و ... بعد تو اخبار ساعت 9 شب هم این گزارشها رو پخش میکنن!!!

۱۸ نظر:

  1. کجاش خوشکله بابا , همه جاشم عملیه
    اصلا هم استعداد مجری بودن نداره , احتمالا فک و فامیلاش از سازندگان این برنامه هستن

    پاسخحذف
  2. به این میگن سوسک شدن یه مجری تیکه در ماه رمضون :)))
    خوشحال شدم عکس این خانوم خوشکله را گذاشتی آخه من نمی شناختمش . وقتی شنیدم که امام جمعه شیراز فتوا داده که دیدن تلویزیون در ماه رمضان حرام است هی با خودم می گفتم آخه این حاج آقا کی را تو تلویزیون ما دیده که روزش را باطل کرده بوده و موجب صدور این فتوا شده . نگو این خانومی را دیده بوده .
    حق داشته این حاج آقا :))))
    بیچاره حاجی ضرغامی که هروز این خانوم را می بینه چه مصیبتی داره .
    اگه ما روزه بگیریم خدا در بهشت یعنی برای ما هم از این تیکه ها میاره آیا؟؟؟؟

    پاسخحذف
  3. كو تا گندهاي اينها مشخص بشود اين پر كاهي بود از انباري حجيم

    موفق باشي

    پاسخحذف
  4. شگفت زده شدم . واقعا توی صدا سیمای خرافیون و ارتجاعیون و عقب موندگان ذهنی که کنترلهای عجیب و غریبی میکنند که مبادا چنین حرفهایی ناگهان از دهان میهمانی(میزبانها که درسشون روکاملا بلدند) خارج بشه،کسی بیاد همچین حرفی بزنه باید دستشو رو به خاطر این حرفش بوسید(به کارهای دیگه این فرد کاری ندارم).به این فکر میکنم که اگر به جای تبلیغ خرافات و یاوه های مذهبی و کوشش در اسیر کردن اذهان مردم در چرندیاتی که مانع رشد فکریشون میتونه باشه، برنامه هایی پخش میشد که این "عوامل عقب موندگی" رو زیر سوال میبرد و اونها رو از ذهن مردم بیشتر و بیشتر پاک میکرد، چقدر وضع جامعه دگرگون میشد. و راه برای پیشرفت جامعه در سایه رشد فکری و آزادی افکار از پوسیدگیهای مذهبی، چقدر هموار میشد. سالهاست بر این عقیده هستم که جنایتکارترین سازمان،در کنار سازمانها و نهادهای سرکوب،همین صدا سیما هست. نفرتی عجیب،ولی خوشایند نسبت به این سازمان دارم. نفرتی که ساختگی و دروغین نیست،نفرتیست که از رو آگاهی به ذات کثیف این مزدور تمام عیار جمهوری اسلامی، در درونم غلیان میکنه و از وجودش خوشحالم.

    پاسخحذف
  5. ولی این مجریه خوشکله ها :) حیف که ظاهرش رو شبیه کلاغ زاغی کرده و خودش رو اسیر افکار پوسیده. البته همین فرد اگر در کشوری آزاد مجری بود، با مینی جوپ و تاپ میومد و از افکار پوسیده هم در ذهنش خبری نبود.آدم وقتی مجریهای ایرانی رو میبینه،چه زن و چه مردش، دچار افسردگی میشه، از اون ظاهرشون تا اون حرفهای نمایششون که تمامش ظاهری هست. از اون دقایقی رو که میتوان با اونها به رشد فکری جامعه کمک کرد ولی توسط اینها در جهت مخالف به کار میره. یا در حال احوالپرسیهای آبکی تلف میشه یا در حال صحبت از امام و روضه و روزه و نذری و این چیزها.

    پاسخحذف
  6. خوشگلی شاخ و دم نداره اگه مادر شهید برای پسر شهیدش صیغه میکردش خوب بود

    پاسخحذف
  7. معلوم نيست اين چرا صحبت مي كنه ادمو يهو شهوتي ميكنه مثل هرزه هاي زمانه شاه كه همه با قيافشون حال مي كردند

    پاسخحذف
  8. خجالت آوره واقعا خحجالت اوره صحبت کردن در مورد یه خانوم که اصلا نمیشناسیدش
    برگردید و دوباره کامنت ایی که گذاشتید رو بخونید
    شرم اوره
    شما زیبایی زن رو فقط واسه توی تخت خواب میدونید بد بختهای بیچاره

    پاسخحذف
  9. واقعا متاسفم واسه همتون

    پاسخحذف
  10. شماهمتون يه مشت ادم بيكاروبيخودوحرف دراوردن واسه دختراهستين كه حالاخوب فرصتي روگيراوردين .اگه يه ذره فكركنين مي بينين كه شمادرشان اظهارنظركردن نيستيد.

    پاسخحذف
  11. از این طرز صحبت کاملا معلومه که چه کسی عقب مانده و افکار پوسیده داره
    واقعا باید تاسف خورد.......................
    ما هر زمان که حرف از ایران میشه تاریخ ارزشمندمونو به رخ می کشونیم و به فرهنگ بالامون(قبل اسلام) افتخار میکنیم
    آیا فرهنگ ما می گفت که به زنان به دیده ابزار نگاه کنیم
    چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید

    پاسخحذف
  12. خیلی جالبه . من خیلی وقته که دیگه تو این وبلاگ چیزی نمینویسم . ولی هنوز هر از گاهی اینجا کیمنتی میاد .
    مثل اینکه این پستم خیلی مورد توجه قرار گرفته . :-)

    این من رو تشویق میکنه که دوباره بیام این وبلاگ رو یه سر و سامونی بهش بدم . :-)

    اگر فرصتی شد دوباره بروز میکنم وبلاگم رو :-)

    پاسخحذف
  13. خوشحال شدم چرت و پرتهاتونو خوندم

    پاسخحذف
  14. شماها واقعا سرگرم كننده ايد

    پاسخحذف
  15. شما مثل اینکه بیکارید

    پاسخحذف
  16. واقعاً برای اون دسته از آدم هایی که چنین عقاید پوچ و شیطانی دارند و برای خندیدن و خندوندن مردم، هر چیزی می گن و می نویسند، متاسفم. تعجبم از اینه که برای سرگرمیشون نمی تونند چیز دیگه ای به جز چرت و پرت گفتن درباره یک دختر محجبه آن هم با پوششی برتر، پیدا کنند.و این رو واقعاً نمی فهمند که چادر و پوشش آدم رو متحجر نمی کنه بلکه اونقدر به آدم وقار و متانت می ده که اون رو از هر آفتی، جسمی و روحی حفظ می کنه، هر چند من شک ندارم که اونهایی که این اعتقادات رو دارند اصلاً مسلمون نیستند. اگر هم که ادعای مسلمونی دارند از صد تا کافر هم بدترند. اگر هم که از پوشش این گونه مجری ها در ایران خوششون نمیاد خوشحال می شیم که مملکت عزیزمون جمهوری اسلامی ایران رو ترک کنند و به عقده های درونی خودشون یک سر و سامونی بدند که یک موقعی خدایی نکرده ناکام نمونند

    پاسخحذف
  17. ناشناس جان اولا خوشحال میشم یه اسم برای خودت جور کنی تا اینقدر برای ما ناشناس و غریبه نباشی.
    در ضمن نمیدونستم این مملکت ارث بابی شما جادری ها باشه. من به چادر و چادری ها توهین نکردم که تو اینقدر عصبانی شدی حالا پشت سر هم میای کامنت میزاری اینجا. و دیگه اینکه من به دین امثال شما که نمادش یک چادر سیاه هست کافرم .

    پاسخحذف
  18. این خانومه شبیه اسکلتیه که روش چند قواره پوست وپارچه مشکی کشیدن
    اونیم که میگه از زن استفاده ابزاری شده و این حرفا بگم که آیا پیامبری که 4تا4تا صیغه میکنه از زن استفاده ابزاری میکنه یا اونی که میخواد به زن احساس بودن وداشتن آزادی رو بده؟

    پاسخحذف

 
موج سبز