۱۳۸۷ مهر ۲۹, دوشنبه

تفسیری بر چند عکس

خاک تو سرم . این دو تا فسقلی رو نگاه کنید !!! بابا ما شنیده بودیم این جور مسائل برای این اجنبیها حل شده است ولی دیگه نمیدونستیم در بحبوحه (درست نوشتم ؟!) کودکی این مساله رو براشون حل میکنن. آقا من هنوز که به این سن رسیدم در حل این مساله بغرنج موندم نمیدونم این دو تا فسقلی چجوری تونستن این مساله پیچیده رو حل کنن. خب همینه که اونا پیشرفنت میکنن، از کودکی بهشون یاد میدن چجوری باید مسائلشون رو حل کنند. راستی من فکر میکنم در تصویر بالا این دختره است که پسره رو اغفال کرده. کاملا مشخصه که پسره در عمل انجام شده قرار گرفته. ( : دی )


این سنجاب رو ببینید، مثل اینکه عاشق شده و با یه شاخه گل منتظر خانم والده یا نامزدش (یا شاید هم جی اف ش : دی) . آخی ببینید چقدر نازه . یاد بگیرید ببینید چقدر تیپ زده اومده سر قرار :-) . فکر کنم رفته روی یه تخته سنگ اون بالا ایستاده تا گیر ونهای گشت ارشاد نیفته. طفلکی چقدر هم چشم براهه ، فکر کنم خانم والده (یا همون دوست دخترش) دیر کرده. این خانمها همیشه دیر میرسن سر قرار . حدس میزنم قرار گذاشته با دوست دخترش که برن یه کافی شاپ بشینن با هم فندق بخورن . الهییییییی چقدر نازن . :-)


به به من واقعا از دیدن این عکس لذت میبرم . این فسقلی رو ببینید که از هر فرصتی برای مطالعه استفاده میکنه حتی وقتی که داره کار مهمی مثل ... انجام میده. اینجوری که این فسقلی خیره شده به روزنامه فکر کنم خبر مهمی در مورد اوضاع بورس رو داره بررسی میکنه، آخه میدونید که این روزها اوضاع بازار خیلی خرابه احتمالا این کوچولو هم سهامی که خریده افت قیمت شدیدی داشته برای همین هم دچار اسهال شدیدی شده طفلک . :- . امیدوارم هر چه زودتر اوضاع بازار به حالت عادی برگرده تا این فسقلی هم از نگرانی در بیاد.

کاریکاتوری که باعث توقیف نمیدونم کدوم روزنامه اصلاح طلب شد. خیلی جالبه . حتما متوجه شدین که منظور از استاد ... کیه. : دی


۳ نظر:

  1. جالب بود =))
    کارت چی شد؟ محاکمه نشدی؟ :دی
    متهم به جاسوسی سه جانبه نشدی؟

    پاسخحذف
  2. نه حمید جان محاکمه نشدم . سی دی ها رو پس گرفتم همونجا انداختمشون تو سطل آشغال . فکر کرده بودن چی گرفتن حالا . ;-)

    پاسخحذف
  3. سلام
    از اینکه به وبلاگ من سر می زنید ممنونم
    و از اینکه ادرس وبلاگ من را در سایت خود اضافه کردید سپاسگزارم .
    شاهرخ مهدوی

    پاسخحذف

 
موج سبز