۱۳۸۷ دی ۱۱, چهارشنبه

پستی پر از نفرت

من هم اکنون رسما اعلام میکنم که دیگه خسته شدم، کم آوردم تو زندگی. دیگه بسه ... . خسته شدممممممم، خدایا می فهمیییی .... آخه چرا ...
دلم میخواد برم یه جایی که هیچ کس نباشه ، خودم باشم و خودم ، هیچی نباشه ، نه تلویزیون ، نه رادیو ، نه تلفن ، نه اینترنت ، هیچیییییییییی . دلم نمیخواد نه خبر خوب بهم برسه نه خبر بد . ترجیحا یه جزیره باشه وسط اقیانوس ، از این یک نخلیها که تو فیلمها و کارتونها نشون میده ، تنهای تنها وسط اقیانوس جایی که دست هیچ بنی بشری بهش نرسه.
تف به این مملکت کثافت. 27 سالم تمام شد ، هنوز اجازه کار کردن تو این خوک دونی رو ندارم . چون کارت پایان خدمت ندارم. منم یه روزی این کارت لعنتی پایان خدمتم رو میگیرم و اون روز ، روزیه که تف میکنم به هرچی وطن و خاک وطنه و میرم گورم و گم میکنم ، پشت سرم رو هم نگاه نمیکنم. تف به گور پدر اون که گفت سربازی تو این مملکت اجباری باشه و وقت ملت رو باید 2 سال تباه کنید . لعنت بر پدر و مادر اون کسی که میگه سربازی باید هنوز به شیوه عصر حجر تو این خوک دونی اجباری باشه . تف به ذات کثیف کثافتش ... (اسمایلی خیییییییییییلیییییییییی عصبانی )
یه تکلیف دارم برای امشبتون :
جای خالی را با فحش مناسب پر کنید : . . . . . به این زندگی و این مملکت !!!
فحشش هر چی بدتر باشه بهتر .

پی نوشت : اینم پست روز آخر سال 2008 من .

۸ نظر:

  1. مگه معاف نشدی؟
    حمید

    پاسخحذف
  2. بابا تو خیلی باهالی
    خوشم اومد
    این مردم ازری یا عزارادیت هم عایل بود
    خوشمان آمد

    پاسخحذف
  3. باهال نه باحال

    پاسخحذف
  4. میتونم تصور کنم که چه حال بدیه وقتی آدم در ظاهر آزاد باشه ولی تو زندانه وقتی میخواد و حق داره که زندگیشو اون طوری که میخواد بسازه و شروع کنه ولی نمیتونه، ما دخترا آقای حجت ممکن این مشکل شما پسرا رو نداشته باشیم که کارت پایان خدمت بخوایم ولی تو همین مملکت و با همین اوضاع و احوال داریم زندگی میکنیم و علاوه بر مشکلات مشترکی که داریم یه مشکلات دیگه که مخصوص جنس خودمونه هم داریم. اینجا ایرانِ، سرزمین من و شما سرزمین پارسایان و پارسیان سرزمینی که در عین تنفر از حکومتش به وجودش و حضورش و ذره ذره خاکش و گیاهانش و کویر و جنگل هاش عشق میورزم و افتخار میکنم که یک ایرانی خداپرست ِ دانا و فهیم هستم.سرزمینی که چندیست مورد تهاجم عربهای ایرانی نما قرار گرفته ولی طولانی نخواهد بود که آن لحظه ای فرا برسه که برای همیشه از شر اعراب جاهل خلاص بشیم و اونجا دیگه یک ایرانی این حق رو به خودش نمیده که به سرزمین مادری خودش خوک دونی بگه!ببینید با ما ایرانیهایی که در دنیا به غیرت و همدلی شهره هستیم چه کردند که به سرزمین ابا اجدادیه خودمون توهین میکنیم و ازش متنفریم!خدایا سزای کسانی رو که ما رو به اینجا کشوندن بده!

    پاسخحذف
  5. به نازنین ...
    امیدوارم اون روز هر چه زودتر برسه که همه آزاد باشن به میل خودشون هر جور که دوست دارن زندگی کنند .
    در ضمن من به شخصه با عربها مشکل خاصی ندارم چون به هر حال نمیشه همه رو یه جا با هم جمع بست . من از آدم احمق نادان متنفرم کسی که تعصبات بی خود و مزخرف کورش کرده.

    پاسخحذف
  6. آقای حجت منم مشکلی ندارم مشکلم اینکه برای اونها هم به عنوان یه هم نوع احترام قایلم ولی تا زمانی که فرهنگ مملکتم از طرفشون مورد تهاجم قرار نگیره حرف من شامل هر چی عرب رو کره زمینه نیست هر چی عرب که فرهنگمو خراب کرد،هر چی عرب که به مملکتم حمله کرد هر چی عرب...
    در مورد تعصبات هم باهاتون موافقم ولی من در هیچی اگه تعصب نداشته باشم کشورم رو که نشانه هویت و اجداد من هست دوست دارم تعصب دارم بهش ،تعصب چشم آدمو کور میکنه ولی تعصب من چشمامو کور نکرده بلکه باعث شده واقعیت رو بیشتر و بهتر درک کنم.در عین اینکه بازم میگم تعصش خوب نیست چون همه نمیتونن ازش برداشت مثبت داشته باشن.

    پاسخحذف
  7. سلام ای مکانیک!وبتون را دیدم و لینک کردم چون حرف نداره.خوشحال ی شم یه سری بزنید.منتظرم...

    پاسخحذف
  8. شاد بودن بهترین انتقامیست که میتوان از زندگی گرفت شاد باش

    پاسخحذف

 
موج سبز