۱۳۸۷ آذر ۲۷, چهارشنبه

جشن گرفتن صدا و سیما با لنگ کفش پرتاب شده به بوش


فکر میکنم تا حالا دیگه همه از ماجرای لنگ کفش پرتاب شده به بوش توسط خبرنگار عراقی در یک کنفرانس خبری با خبر شده باشند. حالا من واقعا نمیدونم انگیزه این خبرنگار عراقی چی بوده ولی خب چیزی که هست اینه که کار زیاد جالبی نبوده . بالاخره کار ضایعیه که خبرنگار یک کشوری در کشور خودش بیاد و بسمت رییس جمهور کشور دیگه ای که حالا به هر ترتیب مهمان محسوب میشه لنگه کفش پرتاب کنه . به نظر من این خبرنگار میتونست از حرفه خبرنگاریش استفاده کنه و بجای پرتاب لنگه کفش خشمش رو در سوالهایی که مطرح میکنه نشون بده . در اینجا خوبه من یه اعترافی هم بکنم که من واقعا یک چنین خشم مردم عراق رو نسبت به آمریکاییها درک نمیکنم . خشمشون از چیه واقعا ، از اینکه صدام رفته؟ از اینکه کشورون نسبتا آزادتر شده ؟ ولی احتمالا عمده خشمشون از کشتارهایی هست که در کشورشون انجام میشه . ولی من هر چه نگاه میکنم تمام این کشتارها که همشون هم انتحاری هست کار هموطنهای خودشون و یا حداقل هم زبانهای عرب خودشونه . همش کار فرقه های عمدتا سنی و طرفدار طالبان است . در کدام یک از این قتل عامها آمریکاییها دست داشتند ؟ اونها که بجز مقابله با این گروههای بمب گذار انتحاری کار دیگه ای نمیکنن . این خبرنگار اگر میخواد از کسی متنفر باشه باید از همزبانها و یا حداقل از عربهای سنی متنفرباشه . تمام این بمب گذاریهای انتحاری آیا کار کسی به غیر از خود عربهاست که فقط بدلیل تعصبات قومی مذهبی همدیگه رو تیکه پاره میکنن ؟ بگذریم

از همه جالبتر در ابن چند روز پس از ماجرای پرتاب لنگه کفش واکنش صدا و سیمای ایران به این قضیه است که چنان به وجد اومدن و بعد از این ماجرا با دمشون گردو میشکنن که نگو . تمام بخشهای خبری در تمام شبکه ها بی ربط و با ربط صحنه پرتاب کفش بسمت بوش رو بارها نشون میدن !!! . تو اخبرا جوری این صحنه رو پشت سر هم نشون میدن مثل اینکه 100 تا لنگه داره به سمت بوش پرتاب میشه . خبرنگارهای صدا و سیما مثل مورو ملخ ریختن بیرون و از چهار گوشه دنیا دارن گزارش تهیه میکنند. از واکنشها به این ماجرا تو اخبار بیش از صد بار استقبال هوگو چاوز رییس جمهور جواد ونزوئلا و دختر معمر قزافی دیکتاتور لیبی رو پخش کرده . از همه تهوع آورتر گزارشی بود که خبرنگار بیشعور صدا و سیما دیروز تهیه کرده بود و بارها از شبکه های تلویزیون پخش شد . خبرنگار مذکور جوادوار راه افتاده تو خیابون و با شور و شعف دنبال مردم راه افتاده و ازشون میپرسه :" حرکت خبرنگار عراقی رو دیدی ؟" " چطور بود به نظرت ؟ " " کیف کردی ؟ " " حرکت قشنگی بود نه ؟ " " اگه تو جای اون خبرنگار بودی چیکار میکردی ؟ " . چنان تهوع آور راه افتاده تو خیابون و با دوربین روشن از مردم سوال میپرسه که آدم حقیتا دوست داره بره تو WC و عق بزنه . مضحک ترین و چندش آورترین صحنه این گزارش جایی بود که آقای خبرنگار از یه نایلون 2 لنگه کفش در میاره و به فرد مورد نظر میگه که : " فرض کن این درخته بوش باشه و تو هم اون خبر نگار میخوام بببینم چجوری میزنی بوش رو ؟ چقدر محکم میزنی ؟ " !!! اون شهروند ... هم لنگ کفش رو میگیره پرتاب میکنه ، جوری میزنه که در اون طرف خیابون نزدیکه که بخوره به 2 تا خانم که دارن از اون طرف رد میشن . خبرنگار میره پیششون و میگه" داشتیم تمرین میکردیم که بوش رو چجوری بزنیم " !!! . . . اونم چی در اخبار رسمی ساعت 9 تلویزیون سراسری . اینجوری به مردم درس اخلاق میدن . لنگ کفش میدن دستشون و میگن پرتاب کن . خلاصه تلویزیون ایران یه جشن درست حسابی گرفته با این لنگ کفش ، اونم بطور چندش آوری.
پی نوشت :
* خودمونیم بوش هم عجب جا خالیی داد ها . :-)
* حالا این خبرنگارها میگیم منظوری دارن ، این مردم دیگه چرا هرچی که اینا میگن انجام میدن؟ !!!

۱۴ نظر:

  1. سلام
    وای چه گزارش خنده داری بوده که از صدا و سیما پخش شده خوبه به مردم نگفتن تمرین سنگ اندازی کنند . ولی من ندیدم.
    ولی این بوشه بلا گرفته چه جاخالی درورکرد . میدونم خیلی حرف بی کلاس و متحجرانه و غیر روشنفکرانه ای است ولی من دلم می خواست لنگه کفش می خورد تو صورت بوش .
    راستی خانم توحیدلو صداش دراومده میگه تو وبلاگش تبلیغات نکنیم .
    حجت خان من رو برنامه های انتخاباتیم دارم با مشاورام فکر می کنم . فعلا شما برنامت جلوتر از منه ولی من پیروز میشم .

    پاسخحذف
  2. خيلي خرييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي

    پاسخحذف
  3. ناشناس جان لطف داری نسبت به من
    بازم سر بزن .
    خوشحال میشم از نظرات ارزشمندت استفاده کنم . :-)

    پاسخحذف
  4. اين نوشته هاي بالا كاملا درست و منطقي است راستش اون گزارشگر بي شعور و بي شعور تر از اون رياست صدا و سيما درس اخلاق به مردم را خوب جوري نشون ميدن ولي همه ما مي دونيم كه اين طرف آقاي زرغامي و اون طرف مرزها آقاي داور مي خواهند فرهنگ بي شعوري را در تلويزيونها رواج دهند و البته كه با ديدن چنين جنايتهايي پي به احول و ديوانه بودنشان مي بريم (( با تشكر جوان ايراني ))

    پاسخحذف
  5. با تشكر از اين ناشناس كه با تدبير و كاملاً منطقي و روشن و واضح ديدگاه خود را بيان كرد از همه جوانان كه اين صفحه را مي خوانند مي خواهم مه ديدگاههايشان را ارسال كنند تا شايد بتوانيم ذره اي اين بي غيرتهاي عرب صفت را غيرتي كنيم و شايد بر سر غيرت بيايند و حداقل از ناتوانان ذهنيهمچون حسيني باي و دوستانشان در صدا و سيما حمايت نكنند

    پاسخحذف
  6. نام گزارشگر اون خبر افتضاح را در اين خبرهاي پراكنده بياوريد و او را ضايع كنيد

    پاسخحذف
  7. تصاوير پرتاب لنگه کفش به سوي جرج بوش همچنين در پايگاه ويدئويي فرانسوي ديلي موشنDailymotion طوري که در اين پايگاه نيز تا قبل از ظهر روز دويست هزار بار کاربران اينترنتي براي ديدن اين تصاوير به ان مراجعه کردند.
    برخي از کاربران اين اقدام را بسيار خنده دار توصيف کرده بودند و برخي نيز در بخش نظر کاربران يوتيوب نوشته بودند که خبر نگار عراقي مستحق گرفتن جايزه خر طلايي يه پهن طلايي است .

    پاسخحذف
  8. من اسم این گزارشگر رو نمیدونم . ولی میدونم که این آقا تنها نیستن و کل سیستم و گزارشگرهای صدا و سیما همینجورین . مطمئنا این گزارشها همراه با دستور از بالا هستند . یکیشم اون گزارشگر خبر 20:30 و ...

    یه خواهشی هم از کامنت گزاران ناشناسان گرامی دارم . لطفا از ناشناسی بدر آیید و اسمی برای خود دست و پا کنید .
    با تشکر از توجه شما به این وبلاگ .

    پاسخحذف
  9. سلام

    کاملا مشخصه که همونطور که گفتی نمیتونی شدت نفرتش رو درک کنی.
    اوون قطعنامه ای رو که آمریکا مدتهاست میخواد با دولت عراق امضا کنه رو میدونی چیه؟
    میدونی موادش چیه؟ جوون 27 ساله ی عزیز؟
    میدونی با این قطعنامه اوضاع عراق از زمان صدام بدتر میشه؟میدونی کاپیتولاسیون چیه؟میدونی توی اوون قطعنامه کاپیتولاسیون هم قید شده بود؟
    میدونی به آمریکا اجازی استفاده نظامی از خاک عراق داده میشد؟میدونی رسما عراق میشد مستعمره ی آمریکا؟
    این آزادیه؟فکر میکنی فقط مشکل انفجارها و عملیات انتحاریه؟اوون رو توی دوره ی بعد از انقلاب توی مملکت خودمون هم داشتیم،نداشتیم؟ولی مردم شعور داشتند که یه آمریکایی نمیتونه بیاد از توی خونشون ناموسشون رو برداره و ببره و اوونها حتی نتونند اوون یارو رو محاکمه کنند.
    حجت جان ،شما که به نظر جناب ناشناس مبنی بر "خيلي خرييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي" احترام گذاشتی و ازش خواستی باز هم اینجا سر بزنه یکم بزرگتر فکر کن،اطلاعاتت رو کامل کن بعد نظر بده،انشا الله به لقای اوون چیزی که آرزوش توی مطالب وبلاگت موج میزنه میرسی،ولی به خاطر سن و سالت هم که شده بزرگتر فکر کن عزیزم.

    پاسخحذف
  10. به به جناب ناشناس اولی یا همون آقا محمد خودمون ..

    اولا که خیلی لطف کردی دوباره تشریف آوردی اینجا.
    عزیزم من اطلاعاتم همین قدر بیشتر نیست ، به قدر شعور تو در کامنت گذاشتن.
    من فقط میتونم یه آرزو بکنم اونم اینه که ، امیدوارم اون دو تا لنگه کفش مشکل عراقیها رو کاملا حل کرده باشه و دیگه گرفتار اون کاپیتالاسیونی که تو گفتی (و من تا بحال در این مورد کاپیتالاسیون چیزی نشنیدم ) نشن . و خیلی دوست دارم بدونم اصلا اون دو تا لنگه کفش چه مشکل خاصی رو از عراقیها حل کرد . فقط میدونم یه خبرنگار کفش پرتاب نمیکنه .
    این کار هم یه جورایی شبیه دیوانه بازی حماس در موشک پرانی است که فقط بدبختی برای مردمش به ارمغان آورده .
    راستی من شنیدم اون خبرنگار عراقی رفته عذر خواهی کرده . تو هم شنیدی آقای مطلع ؟ !!

    پاسخحذف
  11. حجت عزیز
    طالبان و انفجار های عراق ربطی به سنی بودن یا عرب بودن نداره همانطور که جنایت های اسراییل در غزه رو نمیشه به یهودیت نسبت دادوحشیگری و تروریسم هیچ مذهبی نداره

    پاسخحذف
  12. به هدیه ...
    شما از کجا اینفدر مطمئن هستید که انفجارهای عراق ربطی به سنی بودن و عرب بودن نداره ؟ !!!
    و باز از کجا مطئن هستید که جنگ در غزه ربطی به یهوذیت نداره ؟ !!! اتفاقا به نطر من همش برمیکرده به دین و مذهب . این جنگها 80 درصدش بخاطر دین و مذهب است .

    پاسخحذف
  13. مذهب برای ادم هایی که خوی جنگ جویی و قدرت طلبی دارن بهانه ایی بیش نیست اگه پای منافعشون در بین باشه حاضرن با همین مذهب و قومیتی که سنگشو به سینه می زنن هم بجنگن اسلام صریحا کشتن یک ادم بی گناه رو برابر میدونه با کشتن و نابود کردن تمام مردم وکائنات ویهودیت هم همینطور

    پاسخحذف
  14. به هر حال الان چه ما خوشمون بیاد چه نیاد در تمام طول تاریخ کسانی که مدعی دین و مذهب بودن و خودشون رو مذهبی دو آتیشه جا زدن از همین قماش جنگ طلب و قدرت طلب بودن . حالا من و شما هی بیایم بگیم نه دین و مذهب این نیست و یه چیز دیگست . در صورتی که هزاران ساله که دین و مذهب همینجوری ترویج شده . من که تا حالا ندیدم اون دین و مذهبی که در کتابها مینویسن 10 درصدش هم اجرا شده باشه . اصلا به نظر من قابل اجرا نیست اگه بود تا حالا بعد از هزاران سال شده بود .

    حالا من که اینها رو مینویسم خودم رو مسلمون میدونم ولی خب خیلی وقت به این قضیه شک کردم و جوابی هم در دنیای واقعیت براش پیدا نکردم . تو دنیا هر چی جنگ دیدم عمدتا بخاطر ذین و مذهب بوده .

    پاسخحذف

 
موج سبز